پیام مدیرعامل به مناسبت سال نو

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، خداوند منان را سپاسگذاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.

سال گذشته برای شرکت آذرپولاد ارس، سالی پر از چالش ها و فرصت ها بود. در سال گذشته، با تلاش و همت همه‌ی همکاران عزیز و تجربه چندین ساله مدیران سازمان، موفق به رقابت در بازارهای مختلف و پیشرفت در راه‌اندازی و پیشبرد پروژه‌های جدید شدیم و توانستیم به دستاوردهای قابل توجهی دست یابیم. اما در سال جدید، با مبادله‌ی تجربه‌های خوب گذشته و بهره‌گیری از آنها و توان همکاران عزیز در سازمان، می‌خواهیم گام‌های بزرگتری برای پیشرفت و توسعه‌ی شرکت برداریم.

چشم‌انداز ما برای سال جدید، رشد پایدار و پیشبرد در صنعت فولاد است. ما می‌خواهیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهره‌وری از منابع بهینه، محصولات خود را افزایش داده و کیفیت آن ها را ارتقاء دهیم و بازارهای جدید را به دست بیاوریم. همچنین، با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، می‌خواهیم فرآیندهای تولید را بهبود بخشیم و به کاهش هدررفت سرمایه شرکت های فولادی و افزایش بهره وری بپردازیم.

هدف ما در سال جدید، توسعه‌ی پایدار و رشد مستدام است. با همت و تلاش همه‌ی اعضای تیم، ما می‌خواهیم به دنبال ارتقاء موقعیت شرکت در بازارها و افزایش سهم‌های بازاری باشیم. همچنین، ما به دنبال ایجاد محیط کاری موثر و متعادلی هستیم که افراد بتوانند بهترین استعدادهای خود را ارائه دهند و به رشد و پیشرفت شرکت کمک کنند.

در کنار هم، ما می‌توانیم به دستاوردهای بیشتر و به موفقیت‌های بزرگتری دست یابیم. به امید سالی پر از رشد و پیشرفت برای همه‌ی ما.

با ارزوی موفقیت و پیروزی در سال جدید.

قراضه را فراموش نکنيم!

🔹تولید آهن اسفنجی و احداث کارخانجات جدید احیا مستقیم در حالی رو به افزایش است که در کمال تعجب، هنوز آمار دقیق و موثقی در خصوص میزان قراضه فولادی موجود در کشور وجود ندارد و طبق برآوردهای انجام‌شده، سالیانه به طور میانگین حدود سه میلیون تن ضایعات فولادی در کشور خرید و فروش می‌شود.

🔹جای خالی یک تشکل واحد در این عرصه به شدت احساس می‌شود و افزایش قیمت قراضه و تامین آن به عنوان یک ماده اولیه مهم و اساسی، به یکی از چالش‌های بزرگ تولیدکنندگان فولاد کشور تبدیل شده است.

🔹هم‌زمان با حرکت اغلب تولیدکنندگان فولاد در جهان به سمت کربن صفر و کاهش مصرف انرژی، اهمیت استفاده از قراضه آهنی بیش از پیش افزایش یافته است. در حال حاضر کشورهایی مانند ترکیه نه تنها از صادرات قراضه جلوگیری کرده بلکه نسبت به واردات آن از عراق نیز اقدام می‌کنند.

یادداشت: مجید زاهد – مديرعامل شرکت فرآور فولاد آذر پولاد ارس

قراضه را فراموش نکنيم!

حضور مجموعه فولاد ارس در نمایشگاه ایران متافو

به گزارش روابط عمومی فولاد ارس :مجموعه فولاد ارس در هجدهمین دوره نمایشگاه ایران متافو واقع در نمایشگاه بین المللی تهران سالن 38 ب از تاریخ 14 الی 17 آذر مشارکت کرد.

نمایشگاه ایران متافو با حضور فعالان عرصه فولاد از اقصی نقاط کشور صورت گرفت. مجموعه فولاد ارس در این نمایشگاه توانمندی ها و محصولات جدید خود را به نمایش گذاشت. شرکت پدیده فولاد ارس با ارائه نمودن آخرین دستاورد های خود از جمله پوشر تمام هیدرولیک القایی و دستگاه کشاننده و صاف کننده حضور موثری داشت و دیگر شرکت های مجموعه همچون شرکت آذرآبادگان ارس با مشارکت و انجام جلسات متعدد به برسی مسائل متعدد پرداختند.در طی روزهای برگزاری نمایشگاه ایران متافو چهار شرکت زیر مجموعه فولاد ارس با حضور خود در نمایشگاه، تجارب و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند و این اقدامات منجر به گسترش روابط و همکاری های مجموعه فولاد می شود.

 

معارفه مدیر مالی هلدینگ فولاد ارس

به گزارش روابط عمومی فولاد ارس : صبح روز سه شنبه به مورخه 1401/06/08 در سالن کنفرانس دفتر مرکزی فولاد ارس و با حضور هیئت رئیسه و مدیران مجموعه، مدیر مالی هلدینگ فولاد ارس معارفه شد.


جناب آقای اورتانی با توجه به سابقه درخشان خود با حکم هیئت رئیسه به عنوان مدیر مالی فولاد ارس معارفه گردیدند.